Skip to main content
  1. Hlavní stránka
  2. Trendy v HR

Trendy v HR

Vylepšete a urychlete náborové procesy ve vaší společnosti.

Článek Česká republika, expatů ráj

Hledáte kvalifikované odborníky? Máte otevřenou pozici, která vyžaduje skvělou znalost cizích jazyků? Neomezujte se a vybírejte kandidáty na mezinárodní úrovni! Monster vám dokáže díky přesně cíleným inzercím najít ideální uchazeče podle vašich požadavků. Významně se vám tak rozšíří možnosti výběru i vaše obzory!

Článek Monster vám najde ty pravé talenty

Pracovní portál Monster.cz se rozhodl zviditelnit na českém trhu. Pomoci tomu má čerstvě spuštěná marketingová kampaň s postavou fialového chlupatého obra.

Článek Jak přežít období letních dovolených

Léto 2017 bude obdobím, kdy poptávka po krátkodobých pracovnících překročí nabídku. Přibývá pracovních pozic, které je třeba zastávat pouze v letním období, kdežto počet uchazečů zůstává stále stejný.

Článek Pět věcí, které mohou zničit značku dobrého zaměstnavatele

Uchazeči o práci si v dnešní době společnosti pečlivě vybírají – zajímá je firemní kultura i její hodnoty. Lidé totiž chtějí svou práci milovat. Pokud máte zájem přivést do své společnosti skutečné talenty, musí vaše obchodní značka rezonovat.

Článek Infografika: Český mileniál na pracovním trhu

Čeští mileniálové nemají zájem o práci v zahraničí. Až 46 % žen z této věkové kategorie sleduje nabídky práce jedenkrát týdně. Nejoblíbenějším benefitem v této skupině jsou tzv. sick days. To jsou jen některé závěry výzkumu, který si v průběhu letošního února nechala zpracovat společnost Monster.

Článek Zájem o zkrácené pracovní úvazky roste

Ne každému vyhovuje pracovat osm hodin denně. Studenti, prodejci, IT specialisté či matky malých dětí stále častěji pracují na částečný úvazek, nebo alespoň takové pozice poptávají. Společnost Monster Career vypozorovala, že na tyto nabídky práce reaguje o 30 až 40 procent více uchazečů než na nabídky práce na plný úvazek.

Článek Dobrý inzerát zaujme kandidáta na první pohled

Potřebujete zaujmout nejlepší kandidáty natolik, aby byli ochotní podstoupit následný pohovor. Vaše inzeráty by neměly prezentovat jen další práci. Musíte nabídnout lepší práci, než jsou ty ostatní.

Článek Náborář vs. uchazeč

Při nabírání nových zaměstnanců jde také o komunikaci a vztahy. Čím dříve to pochopíte, tím úspěšnější budete. Nabízíme vám pár rad, jak udržet s kandidáty dobré vztahy, které se vám v budoucnu mohou hodit.

Článek Generace Z vstupuje na pracovní trh

S generací Z přichází nová vlna zaměstnanců. Zatím jde o čerstvé absolventy, kdy nejstarším je teprve něco málo přes 20 let. Je to generace lidí, která má hodně blízko k technologiím a elektronice. V mnoha ohledech se také výrazně liší od o něco málo starších mileniálů. Porozumění hodnotám a vlastnostem generace Z bude v dohledné době klíčové při jejich najímání.