Skip to main content
  1. Hlavní stránka
  2. Management

Management

Jak udržet, motivovat a řídit zaměstnance.

Článek Co očekávají zaměstnanci od interní komunikace?

Ať už vaši zaměstnanci pracují v kancelářích, výrobních halách nebo kdekoli jinde, mají jeden společný základní požadavek a způsob, jímž s nimi firma komunikuje – aby se k nim chovala jako k dospělým.

Článek Jak při pohovoru objevit manažerské vlohy?

Hodně se mluví o tom, že s odchodem generace baby boomers na trhu práce ubývají lidé s manažerskými schopnostmi. Jak ale už během pohovorů poznat ochotu uchazečů o zaměstnání stát se vedoucím pracovníkem a vidět jejich potenciál rozvinout manažerské schopnosti?

Článek Jak posílit etiku nastupující generace zaměstnanců

V souvislosti s nejmladší generací zaměstnanců, tzv. Generací Y nebo též Millennials, si zaměstnavatelé často stěžují, že tito pracovníci sice mají kvalitní vzdělání a technické dovednosti, chybí jim však pracovní etika.

Článek Koučování není jen práce navíc

Stále štíhlejší firemní prostředí vyžaduje od zaměstnanců dělat více s méně zdroji. K tomu z firem odchází stále více zkušených profesionálů z poválečné generace do důchodu, ruší se střední vrstvy managementu ...

Článek 50 největších problémů hodnocení výkonnosti

Hodnocení výkonnosti patří k nejméně oblíbeným HR aktivitám nejen mezi zaměstnanci, ale i mezi samotnými personalisty. Výsledkem jsou špatné návrhy procesů hodnocení výkonnosti, které zaměstnance nemotivují ...

Článek Zkrácené úvazky v Česku stále zaostávají

Proč podporovat zkrácené úvazky? Nejpádnějším důvodem pro podporu částečných pracovních úvazků je skutečnost, že zvyšují zaměstnanost v zemi. Je to také možnost, jak zapojit ...

Článek Priority strategie řízení talentů

Chcete se v letošním roce více věnovat talent managementu? Pak se ujistěte, že vaše strategie řadí na první místo tři níže uvedené priority.

Článek Co nikdy neříkat propouštěným

Propouštět je těžké, ještě těžší je však být propouštěn. Personalisté by proto neměli propouštěným jejich situaci ještě zhoršovat nevhodnými výroky „na rozloučenou“.

Článek Které specialisty povýšit na manažery?

Praxe totiž jasně ukazuje, že povyšování technických specialistů do manažerských rolí nemůže být automatickou záležitostí. Jak tedy poznat, kteří techničtí pracovníci mají být povýšeni?